MENU

       Декоративно-ужиткове мистецтво – одна з важливих галузей художньої культури народу. Це галузь мистецтва, яка формує художньо-естетичне, матеріальне середовище, створене людиною. Виготовлення та оздоблення виробів утилітарного та інтер’єрного призначення із застосуванням різних напрямів і технік декоративно-ужиткового мистецтва – традиційний вид народної творчості, у якого давня історія і глибоке коріння. Багатовіковий досвід, художній смак народних майстрів формувався у процесі трудової діяльності людини та нерозривно пов’язаний з її життям і побутом. Вивчення різноманітних технік оздоблення тканини та предметів домашнього вжитку має велике пізнавальне, виховне і практичне значення. Заняття рукоділлям для дітей корисне тим, що розвиває у них творчі здібності, естетичні смаки, увагу, координацію рухів, працелюбність тощо.

Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді

Ласкаво запрошує у гурток декоративно-ужиткового профілю

“Барви природи”

       Якщо Ви хочете навчитися творити власними руками дива, а саме: художньо розписувати тканину (батик), скло, посуд, виготовляти цікаві предмети із пап’є-маше, створювати чудові композиції із сухоцвітів, смужок паперу (квілінг), освоїти паперове конструювання (орігамі), навчитися виготовляти різноманітні вироби із солоного тіста, полімерної глини, фоамірану; шити м’які іграшки; виготовляти різні види біжутерії; оволодіти такими цікавими технікавими як декупаж, кракелюр, ниткографіка, газетоплетіння та мистецтвом витинанки, то ми Вас обов’язково навчимо.

Навчання безкоштовне!

Керівник гуртка: Марченко Оксана Вікторівна

Контактний телефон: (099)-328-11-62

Розклад роботи гуртка “Барви природи”

- вівторок: 13:30-15:10; 15:20-17:45(Розсошенська гімназія);

- середа: 11:20-13:00 (на базі ПОЕНЦУМ);16:00-17:20(на базі КзПДНЗ№29 (ясла-садок))

- четвер: 13:30-15:10, 15:20-17:45 (Розсошенська гімназія),

- п'ятниця: 9:30-10:50 (на базі КзПДНЗ №29 (ясла-садок)); 11:20-13:00 (на базі ПОЕНЦУМ).

        Метою освітньої діяльності гуртка є створення умов для творчого розвитку та практичної художньої діяльності дітей засобами декоративно-ужиткового мистецтва.

Педагогічні завдання навчальної програми:

      - формування знань – знайомство вихованців гуртка з правилами безпеки життєдіяльності, матеріалами (тканини, нитки, барвники, фарби, скло, контури тощо) й обладнанням для заняття рукоділлям, основами розпису тканини, художнім розписом скла та предметів побуту; пап’є-маше; декупаж; пошиттям м’якої іграшки; ліпленням із солоного тіста та полімерної глини; технікою квілінгу тощо.

       - засвоєння умінь та навичок – навчити прийомам роботи з інструментами та обладнанням, основним технікам батикового розпису, технологіям виготовлення типових виробів з пап’є-маше, технологіям розробки та виготовлення авторських виробів (за індивідуальною основою та ескізом), технологіям індивідуальної та колективної творчості;

       - розвиток творчих здібностей особистості – формування пізнавальної та творчої активності, індивідуального стилю творчої діяльності, розвиток фантазії, просторової уяви, ручної координації, ініціативності та відповідальності вихованців;

        - формування ціннісних орієнтацій особистості – системи загальнокультурних і національних цінностей та сукупності соціально значущих якостей творчої особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, культури та мистецтва, праці, природи, самої себе;

       - розвиток мотиваційних та самоорганізаційних здібностей особистості – сприяти формуванню потреби в красі і неприйняття потворного (в різних його проявах), вихованню шанобливого ставлення до матеріальних та духовних цінностей; вихованню поваги до праці і людей праці, формуванню цілеспрямованості до самовдосконалення, охайності, посидючості і старанності;

      - позитивна соціалізація особистості – формування почуття гідності („майстер”), лідерства („керівник проекту”), професійного вибору („дизайнер”,), вибору шляхів допрофесійної підготовки та самоосвіти.

Зміст навчальної програми включає теми теоретичних занять із відповідними завданнями і видами практичних робіт.